独活

他山之石

【歌词】RESET

我知道,你将永远属于我。曾经你是那么那么的自信。。为什么后来不自信了?!对自己不自信了?!不自信到把Temporary Love都写出来了……

あか大好き:

RESET
Lyrics:Josh/Jin Akanishi
Music:Jin Akanishi
Arrangement:Hirofumi Sasaki

Chorus:
Pieces of our lives we remember
【生活的点点滴滴 我们都深深记得】
Pieces of our lives we won’t forget
【生活中点点滴滴 我们将永不会忘】
Oh oh oh
【哦~哦~哦~】
Oh oh oh
【哦~哦~哦 ~】
Down cuz we gonna go and reset life now
【因为我们现在要重新安排我们的生活】

Pieces of our lives we remember
【生活的点点滴滴 我们都深深记得】
Pieces of our lives we won’t forget
【生活中点点滴滴 我们将永不会忘】
Oh oh oh
【哦~哦~哦~】
Oh oh oh
【哦~哦~哦~】
Down cuz we gonna go and reset life now
【因为我们现在要重新安排我们的生活



1st verse:
Did you ever wonder if you would forget the sunshine
【你是否曾疑惑过,会忘记灿烂的阳光】
I know you’d always be mine I think about it from time to time
【我知道你永远属于我,这一点我时刻记得】
I know we’d never have these problems
【我知道,我们之间不会有这些问题】
looking at you everyday
【只要每日都能注视着你】
I never thought I’d ever have to hear you ever have to say
【我却从未想过,要倾听你不得不说的】
Words that you don’t know the things that you don’t wanna know
【那些你不懂的话,那些你不想了解的事情】
Things I told you when I told you and I never let you know
【有些事情我会告诉你,但有些我永远不会让你知道】


You told me once or twice the things we had to see
【你也曾告诉过我那些我们不得不面对的事情】
Just to remember how things could be just between me and you
【但只要记住我和你之间的是如何走到今天】
You know that things could never be the same and now wear over and over
【你应该明白,有些事情不会总是相同,也会逐渐消失】
And singing over again
【再次歌唱吧】
So I’m rewinding the time
【所以我回想起过去的时光】
Tracing back the lines it makes me
【追溯着塑造如今自我的过程】
Smile just to know that you’ll always be mine
【微笑吧,因为你将永远属于我】




Hook:
Let’s rewind our life now
【现在就让我们重温过去的生活】
Let’s rewind our life now
【现在就让我们重温过去的生活】
Let’s rewind our life now
【现在就让我们重温过去的生活】
Let’s rewind our life now
【现在就让我们重温过去的生活】

Chorus:
Pieces of our lives we remember
【生活的点点滴滴 我们都深深记得】
Pieces of our lives we won’t forget
【生活中点点滴滴 我们将永不会忘】
Oh oh oh
【哦~哦~哦~】
Oh oh oh
【哦~哦~哦 ~】
Down cuz we gonna go and reset life now
【因为我们现在要重新安排我们的生活】

Pieces of our lives we remember
【生活的点点滴滴 我们都深深记得】
Pieces of our lives we won’t forget
【生活中点点滴滴 我们将永不会忘】
Oh oh oh
【哦~哦~哦~】
Oh oh oh
【哦~哦~哦~】
Down cuz we gonna go and reset life now
【因为我们现在要重新安排我们的生活】


2nd Verse:
If you asked me when I first experiences life
【如果你问我,何时开始第一次的人生体验】
I can tell you cuz that memory is still so nice
【我能告诉你的就是,记忆依然是如此美妙】
At the time when you put that smile on
【在笑容绽放在你脸上的那一刻】
The rhymes would come and the writing was strong
【旋律响起,文思涌动】
I knew people like this Aren’t gone be around forever like this
【我知道,不会离开的人会永远守在身旁】
So we gotta spend as much time in this bliss
【所以我们要珍惜相处的每时每刻】
With the people that will miss
【与那些终将离开的人们】
Or will never be happy and will never start to guess
【否则将不会快乐,也会开始胡乱猜测】


Guess what it could a been
【猜测会变成什么样】
Guess what it was again
【猜测为什么再次发生】
Just stop forgetting
【就是不要遗忘】
Now we celebrating this life as its best
【现在我们就要庆祝,如同已是最好】
This life will ge t Just hold onto me
【生活将被我紧抓在手】
While I press reset
【当我按下重启按钮】


Hook:
Let’s rewind our life now
【现在就让我们重温过去的生活】
Let’s rewind our life now
【现在就让我们重温过去的生活】
Let’s rewind our life now
【现在就让我们重温过去的生活】
Let’s rewind our life now
【现在就让我们重温过去的生活】


Chorus:
Pieces of our lives we remember
【生活的点点滴滴 我们都深深记得】
Pieces of our lives we won’t forget
【生活中点点滴滴 我们将永不会忘】
Oh oh oh
【哦~哦~哦~】
Oh oh oh
【哦~哦~哦 ~】
Down cuz we gonna go and reset life now
【因为我们现在要重新安排我们的生活】

Pieces of our lives we remember
【生活的点点滴滴 我们都深深记得】
Pieces of our lives we won’t forget
【生活中点点滴滴 我们将永不会忘】
Oh oh oh
【哦~哦~哦~】
Oh oh oh
【哦~哦~哦~】
Down cuz we gonna go and reset life now
【因为我们现在要重新安排我们的生活】




在线音频

评论

热度(3)